سلام 

الان چند وقتیست که به دنبال ساخت یک دستگاه جوجه کشی هستم به نظر بنده داشتن یک دستگاه جوجه کشی برای تولید کننده طیور بسیار حائز اهمیت هستش.

به سایت ها و وبلاگهای زیادی مراجعه کردم اما بسیاری از این سایت ها به دنبال فروش دستگا های خودشون هستن و کمتر سایتی پیدا میشه که به دنبال آموزش ساخت یک دستگاه در منزل باشه، برای ساخت این دستگاه نیاز به برد یا بردهایی است که سه کار چرخش تخم ها، کنترل دما و کنترل رطوبت را انجام دهند. 

به خاطر همین به زودی برای شما راهکارهایی برای ساخت دستگاه جوجه کشی در منزلتون معرفی خواهم کرد که خودم هم موازی با شما انجام خواهم داد.

اگر شما هم نظری دارید و یا راهکاری با ما در میان بگذارید تا ما با قرار دادن آن بر روی این وبلاگ دیگر دوستان را راهنمایی کنیم.

 


#توکل_برخدا #خواستن_توانستن #شکست_مقدمه_پیروزی #پرورش_طیور #اقتصاد_مقاومتی #ساده_زیستی #پشتکار #زندگی_زیباست #جوان_ایرانی #تلاش_مقاومت #تغذیه سالم #سلامتی #سلامتی_غذایی_گذشتگان #طب اسلامی #طب سنتی #پرورش_مرغ_بومی #پرورش_بلدرچین #پرورش_بوقلمون #پرورش_قرقاول #پرورش_شتر مرغ #جوجه_کشی #جوجه_یک_روزه #قیمت_روز #دان #تخم_مرغ #تخم_بلدرچین #تخم_نطفه_دار #بازاریابی #دستگاه_جوجه_کشی #ساخت_دستگاه_جوجه کشی_در_منزل



نظر بدهید

لینک ثابت - نوشته شده توسط علی در یادداشت ثابت - پنج شنبه 96 تیر 23 ساعت ساعت 5:11 عصر